“Pedagoģiskās metodes un paņēmieni darbā ar bērniem, kuriem ir autisms”

04.12.2019. Daugavpils Stropu pamatskolā – attīstības centrā skolas pedagogiem tika organizēts pieredzes apmaiņas seminārs “Pedagoģiskās metodes un paņēmieni darbā ar bērniem, kuriem ir autisms”.

Ar pieredzi darbā dalījās Daugavpils Stropu pamatskolas – attīstības centra pedagogi Z.Novicka, T.Maņkovska un I.Juksh. Semināru apmeklēja 38 DSPAC pedagogi.

Daugavpils Stropu pamatskolas – attīstības centra izglītības metodiķe Z.Novicka uzstājās par tēmu “Kas ir autisms?”. Zane uzsāka savu uzstāšanos piedāvājot pasākuma dalībniekiem asociācijas spēli, lai noteiktu auditorijai galveno uzskatu par to, kas ir autisms vispār kā traucējums. Tika sniegtas ziņas par to, kā izprast galvenās autiskā spektra traucējuma pazīmes un veidus.

Speciālā pedagoģe T.Maņkovska semināra turpinājumā, runājot par AST, uzstājās par tēmu “Individuālās mācību vides veidošana bērniem ar autiskā spektra traucējumiem”.

Daugavpils Stropu pamatskolas – attīstības centra speciālā pedagoģe Irina Juksh runāja par tēmu “Kas jāņēm vērā, iekārtojot mācību vidi izglītojamajiem ar AST”.

Semināra klātesošiem tika piedāvāta filma un novadītas dažādas aktivitātes. Pedagogi varēja praktiski pārdomāt un izstrādāt piemērotas vides paraugus bērniem ar autiskā spektra traucējumiem, lai, izmantojot seminārā saņemtās zināšanas, sniegtu atbalstu bērniem ar AST.

Pieredzes apmaiņas semināra nobeigumā attīstības centra direktore M.Raičonoka un pedagogi pateicās par interesantu pasākumu.

Pieredzes apmaiņas semināra fotogrāfijas.

 

Rakstu sagatavoja DSPAC izglītības metodiķe, logopēde I.Valentanaviča