eTwinning projekts “The World of Colours: I See, I Feel, I Understand” – radošas un emocionālas aktivitātes rudens mēnešos
Oktobra un novembra mēnešos mūsu skolas izglītojamie aktīvi piedalījās eTwinning projekta “The World of Colours: I See, I Feel, I Understand” aktivitātēs, kurās caur krāsu, mākslas un mūzikas mijiedarbību bērni mācījās atpazīt, izprast un izpaust savas emocijas.
– Emociju “Monstri” – bērnu radošais pašizpausmes ceļš
5.s–9.pap. klases skolēni izgatavoja savus emociju “Monstrus”. Tapa košas un izteiksmīgas aplikācijas, kur katrs bērns radoši attēloja dažādas emocionālās nianses. Priekšmeta skolotājas Olgas Lasmanes profesionālais atbalsts mudināja skolēnus eksperimentēt ar dažādām dizaina tehnikām un materiāliem, ļaujot atklāt savu radošo potenciālu.
– Mūzikas un sajūtu zīmējumi
Mūzikas stundās skolotājas Olgas Išimovas vadībā skolēni klausījās mūziku ar atšķirīgu tempu un raksturu — priecīgu, skumju, enerģisku. Balstoties uz dzirdēto un izjūtām, viņi radīja zīmējumus, kuros atainoja savu emocionālo reakciju uz mūziku. Šī aktivitāte veicināja bērnu spēju vizuāli pārvērst skaņu krāsās un formās.
– Starptautiska sadarbība – kopīgā plakāta veidošana
Projektā aktīvi iesaistījās arī bērni no Turcijas, Spānijas, Lietuvas, Latvijas, Ukrainas un Polijas. Katras valsts skolēni zīmēja savu plakāta daļu, un visas daļas tika apvienotas vienotā, iespaidīgā starptautiskajā plakātā.Šī aktivitāte ne vien attīstīja skolēnu radošās spējas, bet arī stiprināja sadarbību un kopības sajūtu starp dažādu valstu bērniem.
– Radošo darbu izstāde
Klases telpās tika izveidota bērnu darbu izstāde, kurā apskatāmi gan emociju “Monstri”, gan mūzikas iedvesmotie zīmējumi, kā arī starptautiskais kopprojekta plakāts. Izstāde iepriecina ikvienu apmeklētāju ar krāsām, idejām un bērnu patiesajām emocijām.
Katrs bērns var radīt brīnumainu mākslas darbu, ja dvēselē skan mūzika un sirdī mājo krāsas.
Rakstu sagatavoja skolotāja Maija Svarinska un direktores vietniece Tamara Fadejeva
https://youtube.com/shorts/7GqY4MfB9X8?feature=share




























